Alla inlägg under november 2014

Av Martina - 21 november 2014 22:11

Maldwyn har haft en liten vila nu på dryga två veckor med lite instick på longeringsvolten nån enstaka gång nu för att få hitta på nåt.

Idag tömkörde jag honom istället och han har verkligen utvecklats i sin vila.

Så fin han var. Han var mjukare i stegen och börjar få en fin överlinje i arbetsformen.
Önskar att jag tog kort.

Istället får det bli ett foto från gårdagens aktivering i paddocken.

Av Martina - 5 november 2014 17:40

Lite snorigt både på mig och kusen i går morse. På kvällen var det bättre. Han är satt i vila så det inte blir värre. Så när jag åker upp i stallet ikväll så får jag se hur han mår.

Snörvel*

Av Martina - 1 november 2014 11:39

Igår var det en riktigt bra dag.
En tripp till Ullared ( jag och halva Sveriges befolkning ) för att bla hitta ett härligt innetäcke och fin grimma till Maldwyn. Även ett bra hönät för att sysselsätta honom lite längre mellan givorna.

Ridningen utvecklas fint.
Han blir stadigare och stadigare.
Igår kom höjdpunkten. Vi galopperade i ridhuset ? *lycka*

Presentation


En motivations- och utbildningsblogg. Inte för andras, utan för min egen, skull.
Moroten (hästen) heter Maldwyn och är min fantastiska lille kille.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards