Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Martina - 7 oktober 2013 17:17

Ja jisses vilken träning det blev.

Gick en promenad till mitt jobb med Maldwyn. Valde ut en tid jag kände borde vara bra ur bl.a Trafiksynpunkt samt byggarbete.

Jag hade fel!

Det var high life kort och gott.
Vi har sett (på mkt nära håll bör tilläggas). Lastbilar, stora som små, hjullastare, personbilar ( med och utan släp). Grävmaskiner, cyklar, gubbar i orangea kläder, gubbar i gula kläder, vägskyltar etc...

Det var läskigt tyckte Maldwyn men han fick mkt beröm.
Väl framme på jobbet fanns ju dessutom områdets lilla oas. Gräsmattan!
Mums!

Vägen hem gick lugnare än dit och i skrivande stund står nog M lugnt i sin box och vilar. Nöjd över att i boxen är det i allafall lugnt ;-)

Presentation


En motivations- och utbildningsblogg. Inte för andras, utan för min egen, skull.
Moroten (hästen) heter Maldwyn och är min fantastiska lille kille.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards