Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Martina - 1 maj 2016 23:07

Nu var det längesen jag skrev här.
Men det har inte hänt så jättemycket.
Maldwyn utbildas vidare i långsam takt. Nu börjar vi verkligen närma oss att bara skogsmulla. Riktigt så var väll inte tanken. Lite mer borde han kunna. Men men... Vem har bråttom här i livet.

I veckan så gjordes hans tandkoll för året. Bra och fin mun. Dock några oförklarliga nyp i kinden. Lite slipning på en av tänderna.

Peewee bettet utprovades igen liksom det tredelade. Dem sitter fint. Så då var det bara att ta tag i det här med att alltinera med bettlöst alternativ.

Så idag fick det bli min gamla sidepull som hängt på sin krok.

Det gick jättebra. Han lyssnade fint och var mjuk med det.

Härlig känsla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En motivations- och utbildningsblogg. Inte för andras, utan för min egen, skull.
Moroten (hästen) heter Maldwyn och är min fantastiska lille kille.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards